mina kära vänner housetåget rockade!

ja jag är sämst menh har liksom no time för att uppdatera för er..
livet flyter ju likosm..
Hade iallfall världens ballaste helg..
körde lite jobb på festvåningen på valand !
sen blev det i väg till trädgårn och festade loss lite med några tjejkompisar!
blev en total kalasfylla underbart bra!
ha ha gött e de ! Mobbade mina kära arbetskamrater på trädgårn genom natten eftersom dem fick jobba :D
mo ha ha .. men men sen blev det till att möta upp baby på aveny efter han hade slutat jobbet och så  gick vi hem tillsammans mys pys!
lördags dagen blev en riktig soft dag! jag låg sängen slappa, orion stack i väg till några polare..
när ja äntligen hade vaknat till vid 6 tiden gick jag och mötte upp orion solade och gick och handlade mat!
Gjordig en nyttig cabonara :D mums.. duschade gjorde oss i ordning ! nice blev det !
kilade i väg på förfest och den satt!
kvällen blev helt grym och fortsatte på trädgårn housetåget! !great!
love it!

DANCE DANCE DANCE DANCE DANCE DANCE! hade en riktigt rolig kväll !
stack väll där i från 4 -5 nått sen så var det efterfest till någon gång på morgonen !
nu är jag i skolan ska plugga så ta hand om er nu! looooove Isabella W



världens snyggaste par , och en av oss är glad :) och en puss till er från dansgolvet !




Bjuder på denna :) enjoy !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Paaaarty minnsan ! :D

2008-11-17 @ 20:07:21
Postat av: LillTobbe

Jag vill ju också på party :O

2008-11-17 @ 20:08:15
Postat av: fittmargit

sååååå frääääscht! jävligt onödigt av mig att missa detta.

2008-11-18 @ 14:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0