snön faller

yes nu sitter jag min älskling här med lite tända ljus och myser och kollar på snön..
ska ta en varm dusch snart!
underbart..
dagen har sett följande ut att ajg har varit iskolan..
sen efter skolan hokade jag upp med chalita och anders!
käkade handlade lite! myspys!
Nu dem senaste daganra har jag försköp lite nya saker har ju vart jävligt dålig på att uppdatera min köp..
men har blivit några nya jackor och koftor tröjor byxor skjortor smink krämer skor bla bal..
allt typ en ny garderob! :D underbart!
men idag blev det en väska handskar hårfärg ny fondation och lite andra små saker!
hopas ny får en myspys fredag kanske uppdaterar lite senare imon!:P ta hand om er
love isabella och orion


vi avslutar det hela med uffe snön faller ! :D natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0