AHHHHHHHHH!

jag som trodde ajg skulle få åka hem och sova igår efter skolan..¨
men incke sa nicke! ha ha hade ju glömt kolla mitt scheema ..
men chalita hade koll och  ringde upp mig så efter skolan var det bara åka til jobbet och jobba:)
men men gick bra baby kom dit lagade lite mat och så till honom..
sen kom även halva chalitas familj dit! mysipys:D ha ha
ja ja vi kämpade på bra och jag kunde gå av kl 8 och åka hem med baby till mamma!
myss softade satt och prata med mamma kollade tv och ja ... =)
Ska jobba hela helgen med på valand! :/ jag som trdde jag skulle vra leeeeeedig :/ men men
klagar inte ! as kul jobb och goa arbetskamrater! fett men men nu ska vi göra oss i ordnng och kila hem till gbg igen!
take care love iwee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0