Helgen uppdatering

asså jag vet jag är sämst..
men har vart sjuk och älsklingen min har itne mått bra och ajg har jobbat som en galning och krigat hela helgen..¨
but but..
Orion ligger kvar på sjukhuset och vi alla önslar nu att han någon gång ska få bli bra igen :)¨Baby finns här för dig! ALLTID!
så torsdag jobb festvången valand.. okej kväll
lördag stárt på valand.. sen vid tolv kaos på trädgårn. får springa dit och rycka in..
avslutade kvällen natten morgonen med calleballe..
lördag sova vakna sjukhuset jobbet..
en helvets kväll tillsammans med min kollega..
krigade oss igenom hela natten och klarade oss ganska bra..
blod svett och tårar..
sen blev det en avslutning på tintin med lite mat med några från dem andra ställena!
sjukt bra...
söndagen blev slappis en sväng till orion och sen stänga på blue.. eller hjälpte tess!
helt okej!
skola idag! soft sen sushi time på sahlgrenska! nice !
nu hemma hos mammsen i skogen e sväng sen blir det lite förändringar imon! :D weeei!
nighty nighty love isabella






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0