helgen

shitt helgen har vart helt sjuk.. fredagen var det jobb på valand..
och efter det en hård natt morgon förmiddag med chalita :)
as roligt.. men men tråkiga saker sker också..
Min älskling har åkt in på sjukhus för hans ena lunga pajjade efter olyckan:(
så han har varit inlagd sen i fredags:(
lördagen blev också jobb på valand.. helt s lut var jag bara sovit två timmar och sen jobba från kl 22 till
05 . 30.. inte så kul.. var hemma vid 6 tiden men kunde inte soman förän vid 8 hade sån värk i benen och fötterna efter kvällen..
men men blev väckt denna dagen med utav mamma kl 12..
förskte soman om till 2 men gick inte.. :(
duschade gjrde mig i ordning och åkte till sahlgrenska för att hälsa på orion..
hans mamma och syster var där pratade lite med dem tills drm gick sen kröp ja ner i sängen brevid min älskling
så låg vi och myste och sov en stund.. vill bara att han ska komma hem.. Men först och främst att han ska må bra!
hmmf.. men allt blir bra snart !
nu ska jag plugga lite filosofi sen blir det sängen inte fått så mycket sömn i helgen..
god natt looove isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0