Ny klippt & Rune 85

Dagen har sett följande ut att jag vakna 10 minuter innan jag skulle springa en halvtimma till bussen!
fett med bra start på dagen där! gött
sen så var det dags att kila i väg till frisören och göra sig lite fin i håret!
Blev en klippning och det behövdes! ÄTNLIGEN! börjar jag få någon ordning på mitt hår
efter allt det har vart med om! skönt känns det !
Sen blev det lite luncha med lille bror, kyckling sallad låg etta på listan! GREAT!
pusselipuss så jag hej då till brolledollan och bussen skjutsade in mig till stan..
kubb kubb kubb upp till chalita smidde lite planer..
..och vips så ja då var det dags att springa där ifrån!
min dag forsatte vidare till det självklara! ORION!
låg och flummade lite , lite tårar , lite smärta jag blandade känslor där idag!
Men mest av allt sann kärlek & glädje snuffsen :D
Men där imot..
...Rune 85 mitt i mot orion berättade högt om att han var lite kraslig i magen idag!
Rune 85 ljuger inte!  och pruttade hög så det ekade genom korridorena! hmm
GROWS!
Men livet gick faktiskt vidare för både oss och rune då han till slut somande!
Men inte förevigt! ca 30 minuter senare blev han väckt och av sköterskan som skulle ta tempen.
Rune 85 frågade om dem skulle ta den i stjärten.
Sköterskan svarde naturligtvis ja..
och jag kröp upp så nära in till orion det gick och han höll för öron på mig tills det var över!
vid nio tiden tackde jag för vad salhgrenska hade erbjudit mig denna dagen och kysse Orion adjö..
typ hundra gånger och tog spårvagnen till centralen och sen buss hem till skogen!
God natt love iwee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0