Såå mycket har hänt ./

Förlåt för så riktigt dålig uppdatering men nu är det så här att i södags morse inträffade en hämsk olycka med min baby:/ :(
Klanarslet skrämmde verkligen livet ur mig men kom undan med några brutna revben ett jag i sidan och en innreblödning!
GREAT ORION!

Så han har fått gå före allt nu det senaste!
Men han är iallfall på bättringsvägen nu och allt börjar återgå till det normala!
Förörvrigt gör vi en snabb uppdatering över veckan!

Lördags.
Jobabde med challita från halv sju till fyra , sen middag med kilalrna! massa mys!
As trevligt tack!

Söndag
väntan oro .. ledsen..

Måndag
vilade hemma hos baby pysslade om honom lagade mat
handlade typ! soft

Tisdag
Skule på rättegång med skolan!
gick la sådär bra .. var ganska mycket snutar och ja ad säger du anders?
tycker du att hjärtat gick i 110?

Och så har vi idag. Min lediga dag bara sovit tagit det lungt och softat med orion! :D
Ska väll dra oss hem.. aa till honom sen:) möta chalita och götar upp lite saker i stan med. .

Hihi en sak till har fått ett nytt jobb ska börja jobba med challita på trädgårn och på valand!
inte helt fel! och inte så mycekt fritid heller för den delen! men det får gå !
har min resa att se fram imot med dig (L)

ja ja från och med nu ksa jag börja uppdatera dagligen och inte fler olyckor sker!
take care över och ut isabella W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0