skola skola fucking skola

ja då var det skola som alla andra dagar.. sjuuukt skoltrött!
ahhH! blir galen! attsitta och plåga sig igenom alla dessa jävla dagarna! usch!
men mne min baby O börjar må lite bättre iallfall!
Så idag kanskevi ska åka hem till min kära mor och softa där tills imon!
Och egentlingen måste jag beställa tid för att fixa mina fötter.. har lite problem med dem:/
hmm aja men får se när jag får tid asså!
Ska nog inte jobba denna veckan orkar inte det så får se vad som händer i helgen..
kanske ska bara softa med challita hjälpa henne och fixa i ordning hennes lägenhet
fixa lite annat och så som behövs..
Har ju faktiskt en del att göra! men men nu ser jag bara fram imot att skol dagen ska ta slut så jag kan åka hem till orion..
men kanske kör någon skööön uppdatering i kväll om det har hänt något kul under dagen..
take care love iwee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0