isabellas helg ?

sorry dålig uppdatering igen..
men det har vart jobb jobb och jobb hela helgen ..
inget liv har isabella längre men thats life!
jobbad ju på valand med i torsdags! sjuuuukt kul!
jag och challeballe hade en riktigt ball kväll! men men
chalita och jag har krigat oss igenom hela helgen och ja mycket mer har vi faktiskt inte gjort..
jo vi var ute och åt i fredags tror jag det var och tog några driknar.. softa typ!
ganska härligt!
sen har jag även pysslat om min stackrs skadade baby!..
hmm det verkar bara bli värre och värre.. dem säger att det blir det när man brutit revbenen.. men men:(
slänger in lite bilder och så.. Så kan ni ju hoppas på en uppdatering lite senare med..
är så sjukt trött nu så efter min fucking skoldag ska jag hem och dööö en stund med baby!





baby&jag , valand, blue, middag med challe




hard work work.. pff :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0